دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۲۹۹
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت:مهمترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است که از تمام ابزارهای موجود استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا میری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین رسالت کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است که از تمام ابزارهای موجود استفاده می‌شود.

وی افزود: در این راستا، بسته‌هایی در قالب اشتغال، مسکن، فرهنگی و تهیه جهیزیه برای این خانواده‌ها در نظر گرفته می‌شود تا زمینه توانمندسازی آنها فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: برای توزیع عادلانه امکانات، ضمن ایجاد سطح بندی نیازها، طوری عمل می‌کنیم که میزان وابستگی این خانواده‌ها به کمیته امداد کمتر شود.

میری عنوان کرد: طی یک سال از عمر مجلس انقلابی، شاهد توجه خوبی به جامعه هدف کمیته امداد هستیم که نمونه بارز آن ارائه تسهیلات برای ایجاد یک هزار و ۸۰۰ شغل در استان بوشهر است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده طی سنوات گذشته به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ادامه داد: به دنبال این هستیم که در سال جاری ۱۷۵ واحد مسکن از محل تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه و ۵۰۰ واحد مسکن از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفین برای جامعه هدف در شهرستان دشتستان بسازیم که با وجود ۱۲۲ واحد نیمه تمام، نیاز مند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر